top of page

אקולוגינה"- נעים להכיר"

אקולוגינה

הרעיון והשם התחילו בתור שיעור שהעברתי לפני כמה שנים בבית הספר דמוקרטי בו לימדתי. אקולוגינה הינה חברה צעירה ותוססת המתכננת, מבצעת ומלווה פרויקטים בתחום האקולוגיה והקיימות.

אנו בני זוג, מקימי החברה- דן צוקרמן , מתכנן פרמקלצ'ר (permaculture) , איש חינוך עם חזון סביבתי- חברתי- כלכלי ונעמה פרנק אשת חינוך, עוסקת בבישול בריא ויוגה. החברה מתמקדת בתחום החינוך לקיימות ומציעה מגוון סדנאות בהתאמה אישית בתחום הגינון האקולוגי והבניה באדמה.

מטרתנו לזרוע זרעים של סביבה עשירה ומגוונת בה מתקיימים חיבורים בין מערכות אקולוגיות שונות – כך נוצר שפע.

אקולוגינה מאפשר לי לחלוק את הידע והניסיון שצברתי הלאה, למוסדות חינוך ורשויות, חברות וארגונים וכמובן גם אנשים פרטיים

דרך העבודה שלנו

דרך העבודה שלנו מתבססת על התבוננות בתהליכים וזיהוי דפוסים המתרחשים בטבע, תוך גילוי אחריות לסביבה שלנו. בתכנון אנחנו מקדישים תשומת לב רבה למציאת הדרכים המתאימות ויצירת התשתית לשפע. תכנון מוצלח הוא תכנון המצליח ליצור מערכות המנהלות את עצמן. בעבודתנו אנו משתדלים ליצור גינות עשירות לטווח ארוך אשר שומרות על מגוון ביולוגי עשיר ומאוזן בין כל מרכיבי הגינה.

תכנון צמחייה

בתכנון ובחירת הצמחים לגינה אנו נעזרים באנשי מקצוע. תזונאית הבית שלנו היא יפעת סופר, תזונאית הוליסטית, מאמנת אישית לשינוי תזונתי. בנוסף אנו משתמשים בשיטת "צמחים חברים". לפי שיטה זו שילובים מסוימים של צמחים באותו שטח גידול יכולים לחזק את הצמיחה של צמחים אחרים ולשמש כהגנה נגד מזיקים. דגש נוסף אנו שמים על אסתטיקה ומגוון צבעים, המסייעים לתחושה של הרמוניה ויופי המזמין את האנשים אליה.

עבודה בשיתוף פעולה עם הלקוחות

אנחנו מאפשרים ואף מעודדים את הלקוחות שלנו להיות מעורבים בתהליך התכנון ושותפים בהקמת הגינה שלהם. העבודה יכולה להיות פעילות מונחית המאפשרת עשייה חוויתית יחד עובדי החברה או עם המשפחה וחברים. לקדם אורח חיים מגוון, מאוזן ומלא, המספק טריות, התבוננות ויצירתיות אינסופית סביב הגינה .

סדנאות במגוון נושאים

מגוון סדנאות לגיבוש, העצמה, יוזמה אישית, יצירתיות, עבודת צוות, חיזוק הזיקה לחברה, לבית הספר. חקלאות עירונית, בנייה באדמה, קומפוסט , בישולי שדה, פויקה ועוד הפתעות.

תוכניות מותאמות אישית

אנו פונים למוסדות ציבור העובדים עם אוכלוסיות מבוגרות, אנשים עם צרכים מיוחדים או קשיים פיזיים, ומציעים תנאים מתאימים לעבודה . למשל ערוגות מוגבהות, מותאמות לגידול בישיבה על כיסא, או ניידות על גלגלים במידת הצורך .

שירותים נוספים שאנחנו מציעים

אנחנו מציעים גם שירותי תכנון פרמקלצ'ר לתא שטח רחב, חצר, גג, או גינה קהילתית.

נשמח לפגוש, להדריך ,ולתכנן איתכם את פרויקט חלומותיכם...

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page